Bermeoko Sancti Spiritus Udalaren zaharren egoitza

BERMEOKO MUSIKA ESKOLAKO MAISUEN EMANALDIA

Gaur maiatzak 22 goizeko 11:00-tan, Bermeoko Sancti Spiritus zaharren egoitzako lorategian, Bermeoko Musika eskolako maisuen emanaldia izan dogu. Eguraldi eder betekin, egoileek abesti ezagunak entzun eta abesteko aukera izan dabe.

SANTIMAMIÑE INGURURA IRTEERA

Ekainak 8-an, Bermeoko Sancti Spiritus Zaharren egoitzatik Santimamiñe ingurura eguna pasatzera joan gara. Goizean eguraldiaz gozatu dogu eta Lezika jatetxearen kanpo aldean ibili gara, gero jatetxean bazkaldu dogu. Eskerrak eman gura deutsaguz...

SAGRADO CORAZON IKASTETXEKO IKASLEEKIN

Aurten ere kurtso osoan zehar, Bermeoko Sancti Spiritus zaharren egoitzara, Sagrado Corazón Ikastetxeko DBH 4. mailako ikasleak etorri dira. Eskerrik asko gure egoile guztien partez eguazten goizak atseginagoak egiteagatik. Datorren kurtsora arte.

ERROXAPEKO ABESBATZA

Maiatzaren 29-an, Bermeoko Sancti Spiritus zaharren egoitzan Erroxapeko abesbatzaren ekitaldia izan dogu. Eskerrik asko goiz on bat pasatzen laguntzeagatik.